Want your
own Fotopage?








 
senseizam

By: aznizam azmi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]
Friday, 13-Feb-2009 14:44 Email | Share | | Bookmark
Masuk rumah kebajikan baru "free"

buat kawan2 entry lps ni boleh lah tgk kat sini ok http://senseizam.wordpress.com
ok. sama jgk mcm fotopages tak payah bayaq sewa. ok layan


Saturday, 3-Jan-2009 10:56 Email | Share | | Bookmark
a l e e s y a h u s n a | 5 b u l a n

 
 



Saturday, 27-Dec-2008 02:05 Email | Share | | Bookmark
k a h w i n | S h u h a d a & R o s l i m

 
Majlis Perkahwinan Shuhada & Roslim
25 Disember 2008 | Dewan Perdana, LGM Sg Buluh.

















Bertempat di Lembaga Getah Malaysia, Sg Buluh kami berkumpul menghadiri Majlis Perkahwinan sepupu aku Siti Shuhada binti shuib dgn Roslim. Sempena hari cuti krismas ramailah kaum kerabat keluarga aku yang mai kebanyakannya dari utara selebihnya yang menetap di KL. Selamat Pengantin Baru, semoga kekal hingga akhir hayat .
.......................................................................................................................................................


foto sebahagian famili aku.


Saturday, 20-Dec-2008 01:09 Email | Share | | Bookmark
Pantai Murni, Yan, Kedah | 14 Disember 2008

 








Tuesday, 2-Dec-2008 13:23 Email | Share | | Bookmark
T e m e r l o h D a r u l P a t i n

 
 
 
View all 9 photos...










2 Dec 2008, pagi-pagi lg aku dah bangun, pukul 8 pagi bertolak dari rumah ke Temerloh. Selama lima tahun menetap di Pahang inilah kali pertama aku pusing Bandar Temerloh Darul Patin dengan berjalan kaki ukur jalan. Cuti sekolah tak tau apa nak buat ini lah aktiviti memenuhi masa lapang.


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4007038.ip-198-27-81.net